zondag 29 april 2012

Paniek!

Eergisteren kreeg ik een telefoontje van iemand van onze bibliotheek. Of ik wel wist dat ik in de maand mei een expositie daar heb. Nee, dat wist ik niet. Dat wil zeggen, ik heb ooit in een jolige bui gezegd dat ik wel wilde exposeren met b.v. een poppenhuis of wat quiltwerk, maar ik had niet geluisterd naar de datum.
 
Ik dacht dat ik maanden de tijd zou hebben, tot het eind van het jaar of zo. Ik schoot  helemaal in de stress, want wat moet ik neerzetten of ophangen? Ik heb niks voorbereid. Heb ik wel genoeg materiaal? Dus vandaag alles uitgezocht. Als alles goed is past mijn eerste poppenhuis net, maar dan ook net, in één van de drie vitrines. 
Verder hoef ik me, denk ik, geen zorgen te maken. Mijn stoffenwinkeltje past niet in de vitrine, maar ik kan er wel wat losse onderdelen neerzetten. Ik krijg drie vitrines tot mijn beschikking en wil dan de middelste met mijn grote poppenhuis vullen. Een andere met quilts en wat spulletjes van het winkeltje erbij. 
Ik denk zelfs, na een hele middag uitzoeken, dat ik ruimte tekort ga komen. De derde vitrine ga ik vullen met breiwerk op 1:12 formaat en bordurenwerk.
Woensdag ga ik het inrichten. Spannend!
Katinka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten