zaterdag 4 februari 2012

Winter....

 
Gisteren is dan eindelijk de winter echt begonnen. Ik heb de weerberichten goed gevolgd en ja hoor, de sneeuw kwam precies op het voorspelde moment. Ik  hou zoveel van sneeuw. Ik weet het, het is niet leuk als je er doorheen moet, maar ik was vrij en ben heerlijk lopend door de sneeuw boodschappen gaan doen. 
Voor de vogels had ik al appeltjes en vetbolletjes opgehangen en er is een merel of lijster (kan ik niet zo goed zien) die er een vast afhaalrestaurant van heeft gemaakt. 
Vanmorgen lag de sneeuw nog zo mooi en was het ijskoud. Dan moet je beginnen met een gezond ontbijt..
En dan 's avonds nog steeds de kaarsjes gezellig aan...
De pop is af. Ik vond het heel leuk om te doen. Ik denk dat ik een volgende keer de jurk met de naaimachine ga doen. Dat gaat toch sneller en is qua afwerking iets netter. Tenminste toch voor mij. Nou ja, weer een project af. 
 
Hieronder zie je het patroon. Het is heel simpel, eigenlijk. 
 

 
En alles gebeurt natuurlijk het onder toeziend oog van Raisa.
 

 
Nu ben ik bezig met een opdracht van school. Een tekening maken aan de hand van een gedicht van Rutger Kopland: Een tuin in de avond. De ruwe schets van de tekening is klaar en nu moet ik het nog afwerken en inkleuren. Dit keer werk ik met kleurpotlood.  

Katinka

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie pop!! Heerlijk de winter, ik houd er ook van! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is leuk! Zo snel weer een stukje geschreven en leuke foto's erbij! Ga zo door!! Enne ...ik heb vandaag op de schaats gestaan!! (10min!!) Groetjes Elize

    BeantwoordenVerwijderen