zondag 25 mei 2014

En weer een stap verder

Vandaag weer lekker aan mijn winkeltje gewerkt. Ik heb het bureau maar eens aangepakt.
Ook ben ik verder gegaan met de aankleding. Eigenlijk moet ik de voorkant, etalage en zijkanten schilderen en bekleden, maar ik vind de binnenkant nu even iets leuker om te doen.
De toonbank is ook wat voller.
  In de linker winkel heb ik nog een kast met kaarten gezet. Deze kwam uit de 'galerie'.

 
Van boven gezien krijg je een betere indruk.



Ik had beloofd iets van de galerie te laten zien, die echte dus (moeilijk om het verschil aan te duiden). Dus nu komt die van 1:1. Een paar foto's. De rest komt later.
Sinds kort verkoop ik ook brocante. Maar niet het kastje hieronder; deze heeft mijn over-overgrootvader ooit eens gemaakt. Ik heb het geverfd en beplakt met plakfolie.
Maar... natuurlijk heb ik altijd de kerst op de achtergrond...nou ja, achtergrond. Het is aanwezig. Nadrukkelijk aanwezig.
Ik kan het niet laten. Toch even afsluiten met kerst. Tot de volgende keer.

Katinka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten