zondag 17 maart 2013

Visite krijgen en op bezoek gaan

 
Ja, ja, mijn nichtje uit Dordrecht kwam helemaal naar het Zeeuws Vlaamse, dus wilde ik de tafel mooi maken. Ik had een dienblad van iemand gekregen en gezellig gemaakt op tafel. Ik had het versierd met roosjes.
Het duurde niet lang of het dienblad werd in beslag genomen door Katja... en de roosjes lagen overal. Nou, dan ook maar over haar 
Mijn bedoelingen waren goed en ik ben blij dat het zo gewaardeerd wordt.

En toen naar de reden waarom nichtlief kwam: een trunkshow van Supergoof. Wat heb ik weer een inspiratie opgedaan. Het was geweldig! Het geduld en de liefde waarmee de quilts gemaakt zijn en vooral de verhalen erbij. De quilts zo groot, de kleuren zo mooi en dat terwijl zo'n quilt onder het maken groeit. In ieder geval weet ik wat ik straks met al mijn lapjes ga doen. Knippen en aan elkaar naaien. Over de kleuren geen zorgen, dat komt wel goed.
Ingrid, bedankt voor deze ochtend.

Eenmaal thuis gekomen heb ik mijn eigen quilt maar weer tevoorschijn gehaald. Ik geef toe, het schiet niet erg op. Ik ben gaan borduren, omdat ik afwisseling wilde in de quilt en in het werk. Maar ik ben het borduren nu wel zat. Geeft niet: ik ben er bijna klaar mee.

Verder heeft in de galerie de Kerst een stap opzij gedaan voor Pasen. 
  

 


 

 

 
Tot de volgende keer,
Katinka




2 opmerkingen: